۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

نوشتهٔ پشت نیسان در شیراز


انسان محکوم به آزادی ست. ژان پل سارتر

6 دیدگاه:

رزصورتی گفت...

ببین جون دوتایی کسی نیست اینجا
راستشو بگو نیسانه باباته؟:-|
خودت نوشتی
یا مال خودته اون روز تاحالا نگفتی برای اینکه ریا نشه :-D

یا حالا اگه میگی مال یکی دیگست
راستشو بگو تو دنبال نیسان دویدی عکس گرفتی؟
نیسان بودو ازادسرو بدو:-D
ولی خیلی با حال بود دمت گرم
به خدا خیلی خجسته دلی
من خجسته دل تر از تو
والا :-<

Uginex گفت...

چه طوری پسر وبلاگ نو مبارک خوشحالم که دوباره فعالیت میکنی

Unknown گفت...

سلام.

والا همچین فعالیتی هم که نیست. وقتی قراره فیلتر بشه، بهتره الکی پیازداغش رو زیاد نکنم.

هرمان گفت...

سلام
ای آزادی
دوستت دارم
چون وجود من بسته به وجود توست ....

رزصورتی گفت...

صبح به خیر علی اقا:-D

منیره جون گفت...

به به
سلام علیکم
ببین خیلی امار وبلاگت نسبت به قبل ضایع است

من یک راه حل برات دارم
هر روز هم که آپ نمیکنی که امار وبلاگ داشته یاشی
پس یک راه دیگه داری
برو پیش این رفیقت اردوان یا همون اردک یا زردک
خوب رفرش کردنو یادت میده
بدبخت حالا میاد تو وبلاگت خدشو تیکه پاره میکنه
2ماه یک بار اپ میکنه روزی 120-60
بازدید کننده داره
یعنی هر روز 120 احمق میاند در این 1-2 ماه مطالب این وبلاگ رو 60 بار میخونند و از بر میشند
چون بعدا باید به بها پاسخ چرندیات زردک رو بدند

این رفیق رو داریو از روزگار و تکنولوژیش جا موندی!!!!
حال میکنیا