۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

حرکتِ بادی‌سان!



17 دیدگاه:

رزصورتی گفت...

=))))))))))

خودم گفت...

واقعاً فکرشو نمیکردم اینقدر سطح پایین باشی.
من اون وبلاگو خوندم چیز به خصوصی نداشت که بشه تو را برگردونه
اگه میدونستم اینقدر درک و شعور پایینی داری در همین حد باهات بحث میکردم
بعد از خوندن نوشته های آقای دانشمند شما جناب کمالی پی بردم که من پیش ایشون پادشاهم
ولی چرا تو حرف منو نپذیرفتی و از نوشته های واقعاً پیش پا افتاده ی جناب کمالی برگشتی جای تعجب داره
یعنی درواقع قضیه یکم بوداره

راستی عمراً اقای وحید یامین پور ایشونو دعوت کرده باشه تو برنامه ی رو به فردا
اکثر اونایی که برایکمالی جونت نظر داده بودن اونو به باد سخره گرفته بودن که خب فکر میکنم یکی دونفر
با عنواین گوناگون هی براش نظر میدن چون اولاً فاصله ی بین نظرات یکی دو دقیقه یا 5 یا 7 نهایتاً 15 یا 20
دقیقه هستن و اکثر نظرات نه ایمیل داره نه آدرس وب

کاملاً مشخصه اون وبلاگ زیاد بازدید انچنانی نداره
در ضمن من اصلاً دیگه با تو کاری ندارم .دیشب هر چی میگم پشت خطی داریم زود باش میخوام از نت برم هی لفتش دادی و آخرش نگفتی به درک
دلم خنک شد ایگنور شدی

Unknown گفت...

خب من آخرش دلم به حالت سوخت و اون جریان رو گفتم. پس ضرر کردی که ایگنور کردی. وگرنه الان یه چیز خیلی مهم رو فهمیده‌بودی!

اس . اس گفت...

ایول
کلی خندیدم . واقعا اقای رفسنجانی همینجوریه ....
راستی بازگشتت مبارک
در اینجا جا داره سخن یکی از بزرگان رو بنویسم که می گه :
خدایااااااا ، ان کس را که شعور ندادی چه دادی ؟
امیدوارم اینجا فیلتر نشه :( . شاد باشی رفیق

رزصورتی گفت...

اخ جون دعوا
.
.
.
.
عجب دل های خجسته ای دارید!!!
:-|

خوردم گفت...

آزاد الهی که خدا بگم خفت کنه

جز جیگر گرفتم از دستت

چی کار کردی با آیدی من

مرده شورتو ببرن که اینقدر منو حرص ندی

زود بیا درستش کن

کنار آیدی من نوشته conected to azad

زود اینو درستش میکنی فهمیدی

وگرنه تیکه تیکد میکنم

Uginex گفت...

" عجب دل های خجسته ای دارید!!! "

lOl

azad sarv گفت...

خب میبینم که آمار دوباره داره میره بالا
اون آیدیت رو هم 05;ن کاریش نکردم
چند مدت بگذره پاک میشه

خودم گفت...

بسیار خب پس دوباره ایگنور شدی

sanaz sepahani گفت...

وااااااااااااای
چه سوتی دادم
از اون روز تاحالا وبلاگت رو یه چی دیگه میزدم میگفتم چرا واسه من باز نمیشه:D
این چیه چیه رفسنجانی جونتونه که دخترش دعوتتون میکرد به ادامه تجمعات خیابونی که
خاک بر سر موسوی که نفهمید یه بازیچست
از بس احمقه
نگاه چقدر این رفسنجانی باهوشه
خدایش این سران جنبشتون چرا اینقدر منگلند؟
اون کروبی اینم موسوی

رزصورتی گفت...

عجب دل های خجسته ای دارید=))):-|
:->

رزصورتی گفت...

ذوق میکینی امار وبلاگت داره میره باهااااا
ولی چه فایده منم و نیره و ساناز و دل های خجسته!!!!!:-|
نوربها هم بیداش نیست :-|

sanaz sepahani گفت...

اولین قهرمانی جام باشگاه های فوتسال آسیا افتخاری دیگر از مردان دیار نصف جهان بر همه ی ایرانیان به خصوص همشهری های گل اصفهانیم مبارک .

باز هم مدیریت و غیرت اصفهانی افتخار آفرین شد.

آفرین بر مدیریت ورزشی اصفهانی ها که در همه رشته ها زبا زده خاص و عام شده است .

تیم ملی همه رشته ها شده اصفهانی ها

آفرین بر تماشاگران حرفه ای سپاهان که ماشالا از بس تو همه رشته ها در آسیا بودن کاملا حرفه ای تشویق میکردند.

تبریک تبریک این افتخار آفرینی آسیایی

ببینین مردم چه جوری برای ایران افتخار آفرینی میکنن
از ورزش تا دانش
افتخار آفرینی شما دم از آزادی زدنه که هنوزم نفهمیدین چی میخواین و سطل آشغال آتش زدن

Uginex گفت...

بله قهرمانی فوتسال و رابطه اش با اعتراض های خیابونی رو هم فهمیدیم بهم انگیزه دادین، منم دنبالشم یه مطلب دارم تهیه میکنم که رابطه ی تعرفه گمرکی واردات ماشین رو با دوپینگ اعضای تیم وزنه برداری مشخص کنه
واقعا متشکرم از این ایده های نو

ضمنا میبینم حرف های ما رو بعضی از رفقا تاثیری بس عمیق داشته . . . lOl

خوش باشید

رزصورتی گفت...

تاثیرعمیق کجا بود lol میزنی_!!=)))
ولی عجب دل های خجسته ای دارید
به خصوص این ازادسرو :->

رزصورتی گفت...

تاثیرعمیق کجا بود lol میزنی_!!=)))
ولی عجب دل های خجسته ای دارید
به خصوص این ازادسرو :->

هرمان گفت...

سلام آزاد سرو جان
خوبی؟
جالب بود به حق که حذب باده....