۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

توهین آخوند مطهری به مراسم چهارشنبه‌ سوری

6 دیدگاه:

رزصورتی گفت...

اهنگتو=))))
یک لحظه ادم یاد جواهری در قصر میفته
یک تیکشم مثل این برنامه های تصویر زندگی!!!!!
تو بای این برنامه هاییی که مال خانم هاست چیکار داری؟
راستشو بگو :-> :-|
miyan migiranetaaaaaaaaaa
khodetam filter mikonand
hala biyao peidat kon
hala hame be darak khanom bache ha chi kar konand
=)))))))))

رزصورتی گفت...

بذار کمی اذییت کنیم
70 تا بازدید و هیچی نظر=)))))))
:->
نکنه شیطون از تکنولوژی استفاده کردی؟
=)))))))
از اون دل های خجسته داری؟!!!!!!
نیست شکلشم سبزه هی میزنی بعد امارت میره بالا
دست خودتت نیستا علاقه به سبز داری!!!!=)))
شوخی کردم به دل نگیر همش ماله دل خجسته است که دارم=)):-|

Uginex گفت...

(:|
عجب آدمای خوشحالی داریم اینجا
مردم به همه چی میخندن به عکس به نوشته به متن به کلیپ به فیلم به خوشدشون به بقیه
بعد میگن مردم غم دارند نه بابا غم کجا بود درد یعنی چی مثال نقضش هم ازتون خواستند همین جا رو نشونشون بدین
خوبه مهدی سایت جک نداره اگه نه اینجا روزی 3 تا کشته میدادیم

رزصورتی گفت...

عجب
بابا طرفدارمهدی
عجب دل خجسته ای داری؟!
چرا غم؟
نخندم؟خنده ی من چیزی از خجسته دلی شما کم میگنه؟:-(
باشه:-|
خوبه؟

Unknown گفت...

«70 تا بازدید و هیچی نظر=)))))))»

حدود بیست تاییش مال منه. چون یه سری تغییرات دادم و مجبور بودم رفرش کنم تا تغییرات رو ببینم.

آهنگ هم مال کیتاروـه. تمام آلبوم‌هاشو دارم و این یکی از بهترین آهنگاشه.

رزصورتی گفت...

بله متوجه شدم
بالاشو بخون
شوخی بود
یک جورای یادی از دوستان کردیم;)